Amorin Likeri, Poruka u boci

  • Zadatak
    Unibrandu je poveren zadatak kreiranja koncepta ambalaže za seriju domaćih likera, što je uključivalo i izgled boce i dizajn etikete, sa idejom promocije restorana Ćatovića Mlini i lokalne tradicije Morinja. Proizvod je namenjen konzumaciji u samom restoranu, dok se posebnim redovnim gostima daje kao poklon. Darivanjem ovih poklona na najbolji način promoviše se lokalna tradicija proizvodnje pića i upotrebe sastojaka tipičnih za podneblje Boke Kotorske, kao i raskošna turistička ponuda crnogorske obale.
     
    Rešenje
    Koncept naglašava posvećenost odabiru sastojaka likera, te su receptura i opis jasno istaknuti u rešenju etikete. Oblik boce asocira na apotekarske flaše, što pojačava ustisak čistoće i naučnog pristupa kod pripreme likera. Ime AMORIN je jezički romanizam tipičan za nasleđe Boke Kotorske i označava vrstu arhaičnog mirisnog jastučeta, dok zvučno asocira na mesto Morinj gde likeri i nastaju. Sama etiketa predstavlja modernizovanu izvedbu apotekarskih etiketa. Kao gifting program, likeri doprinose lojalnosti posetilaca kao i promociji restorana i Boke Kotorske.