Carlsberg, Zlatni Lav

  • Zadatak
    Da su potrošači uvek na prvom mestu, kompanija Carlsberg dokazala je razvojem piva napravljenog "po ukusu" naroda. Sami potrošači su probali i testirali različite ukuse Lav piva kako bi odabrali ukus koji njima najviše odgovara. I tako je nastao ''Zlatni Lav''.
    Zadatak Unibrenda bio je razvoj brend identiteta za prvo pivo "po ukusu naroda" na tržištu Srbije koje je trebalo da bude u skladu sa postojećim Lav portfolijom.
     
    Rešenje
    Novi, Zlatni Lav bi trebalo da bude u skladu sa dizajnom ostalih proizvoda iz Lav portfolija, ali i da jasno odaje utisak novog i jedinstvenog proizvoda. Ovaj spoj smo napravili korišćenjem royal blue boje koja, u kombinaciji sa zlatnom, odaje utisak luksuza, a i povećava vidljivost na mestima prodaje. Premium notu brenda, dodatno smo istakli stilizovanijom, pročišćenijom i pojednostavljenijom etiketom na ambalaži, u odnosu na etiketu master brenda. Pored korišćenja novog kolornog koda, jedinstvenost Zlatnog Lava postignuta je novim, modernim tretiranjem brend ikone.