Delta City, Razvoj brend identiteta

  • Zadatak
    Nakon uspešnog pozicioniranja Delta Cityja, novi zadatak Unibrenda bio je redizajn vizuelnog identiteta kako bi Delta City uvek bio nov i u trendu. Obzirom da je brend Delta City jedan od najprepoznatljivijih brendova Srbije, redizajn identiteta bio je veliki izazov. Naš zadatak bio je da postojeći vizuelni identitet osvežimo i modernizujemo, ali da istovremeno ostanemo na dobro poznatoj platformi koja promoviše vrednosti brenda: optimizam, uzbudjenje, dinamičnost i društvenost.
     
    Rešenje
    Kako bi se zadržala prepoznatljivost i konzistentnost osnovni stubovi brenda kao što su logo, tipografija i brand device moraju se zadržati. Stoga, odluka je bila da se brend modernizuje uvođenjem novih i oplemenjivanjem postojećih elemenata. Shodno tom cilju, logotip i osnovne boje brenda su ostale nepromenjene. Brand device je, u skadu sa trendovima, dobio i treću dimenziju i modularnost koja mu omogućava da shodno različitim tematskim celinama menja svoju materijalizaciju. Tako je napravljena dinamična i fleksibilna platforma koja će uvek uvoditi svež ton u komunikaciju i kompletni identitet Delta City-ja, a da se pri tome ne izgubi prepoznatljivost.