Fun&Fit Limited Edition musli

  • Fun&Fit kompanija, lider na domaćem tržištu cerealija u čijim ukusnim i raznovrsnim proizvodima svakodnevno uživaju verni potrošači, svoju razvojnu politiku zasniva i na inovacijama. Uvođenje novih proizvoda koji zadovoljavaju specifične potrebe modernih potrošača i prate njihov životni stil, preduslov je za opstanak i napredak kompanija i brendova.
     
    Kroz pažljivo osluškivanje i praćenje želja publike nastali su novi ukusi muslija u vidu ograničene edicije. Dva nova ukusa – Caffè muesli i Nuts&Seeds muesli odgovaraju svakodnevnim potrebama potrošača koji vode dinamične živote, a o sopstvenom zdravlju vole da brinu na jedan veseo i zabavan način.
     
     
    Unibrand agencija je imala zadatak da razvije koncept ambalaže ovih novih proizvoda, vodeći pritom računa o brend arhitekturi portfolija i njegovom daljem razvoju. Imajući u vidu popularnost brenda, ideja je bila da kreiramo pakovanja koja će zadržati određene elemente layouta postojećih Fun&Fit ambalaža, uz moderniji dizajn i atraktivan prikaz proizvoda. Cilj ovakvog pristupa je da na jedan topao i savremen način istakne nove muslije među konkurencijom, privuče ciljnu publiku i jasno istakne glavne benefite proizvoda.
     
    U okviru razvoja ambalaže, Unibrand tim kreirao je i set komunikacionih materijala za kampanju na društvenim mrežama, aktivaciju na mestu prodaje kao i oglašavanje u specijalizovanim publikacijama. S obzirom da je reč o dva prilično različita ukusa koji su namenjeni raznolikim potrebama potrošača, za digitalnu aktivaciju je osmišljen poseban kreativni pristup u odnosu na trade komunikacije. Karakteri koji personifikuju ukuse simbolizuju dobru zabavu i obilje energije i time naglašavaju poziciju ovog brenda – želju da budemo Fun&Fit!