Fun&Fit Strategija portfolija, brend arhitektura, redizajn ambalaže

  • Fun&Fit kompanija je lider na domaćem tržištu cerealija, u čijim ukusnim i raznovrsnim proizvodima svakodnevno uživaju verni potrošači. Svoj poslovni uspeh tokom poslednjih godina ostvarivala je kroz količinsku nadmoć u odnosu na konkurenciju, usled visokog kvaliteta proizvoda i veoma povoljnih cena. Novi cilj kompanije bio je da kroz razvoj brenda Fun&Fit dostigne potencijal za uvećanje vrednosti, što bi omogućilo dodatna sredstva za inovacije, marketinška ulaganja i osvajanja novih tržišta. Dinamičan i voljen brend koji prati specifične potrebe modernih potrošača i njihov životni stil, ispunjava sve preduslove za opstanak i napredak.
     
     
    Unibrand agencija je imala zadatak da razvije koncept redizajna ambalaže svih postojećih proizvoda, kao i dizajna novih proizvoda, vodeći pritom računa o brend arhitekturi portfolija i njegovom daljem razvoju. Imajući u vidu popularnost brenda, ideja je bila da kreiramo pakovanja koja će zadržati određene elemente layouta postojećih Fun&Fit ambalaža, uz moderniji dizajn i atraktivan prikaz proizvoda.
     
     
    Kroz pažljivo osluškivanje i praćenje želja publike nastali su novi ukusi, kao i novi proizvodi. U vidu posebne edicije premium kvaliteta muslija lansirana su četiri nova ukusa – Caffè, Nuts&Seeds, Mediterranean i Choco&Cookie, sa probranim sastojcima u posebnom dizajnu ambalaže.
     
     
     
     
    Kao nova podkategorija lansirane su i ovsene kaše, brzorastući segment tržišta zdrave hrane. Sa posebnim sastojcima koji pojačavaju njihovu nutritivnu vrednost i u upečatljivoj ambalaži, Fun&Fit ovsene kaše moći će na tržištu da pariraju već postojećim konkurentnim brendovima.
     
     
     
    Kao bazičan proizvod koji je omiljena namirnica za doručak već decenijama, Corn Flakes je takođe dobio novo ruho, u ambalaži koja asocira na vedar početak dana, sunce i zadovoljstvo.