Galerija podova, Redizajn vizuelnog identiteta

  • Zadatak
    Zadatak agencije bio je da osveži i ojača vizuelni nastup kompanije i postavi grafičke standarde za upotrebu logotipa u elementima komunikacije, u četrdeset maloprodajnih objekata ove kuće. Bilo je potrebno osmisliti i standardizovati izgled maloprodajnih objekata prostornim brendiranjem, što uključuje dizajn cenovnih etiketa, smernice u prostoru, karte proizvoda, kolorit zidova i slično. Postavljanjem smernica u knjizi grafičkih standarda omogućena je implementacija u prodajnim objektima i stvaranje odgovarajućeg brand experience-a.
     
    Rešenje
    Uz mnogo entuzijazma, a inspirisani samim brendom, uspeli smo vizuelni identitet iz temelja da promenimo, a da on, opet, ostane suštinski prepoznatljiv postojećim stakeholderima i da savršeno ilustruje viziju kompanije. Novi vizuelni identitet nadahnut je nazivom brenda i modularnom konstrukcijom podova za opremanje prostora. Oblik logotipa postaće u komunikaciji prepoznatljiv kao okvir u kome se prikazuju različite vrste podova, materijali, boje… Nova knjiga standarda predstavlja osnovu moderne vizije „Galerije podova“, i obuhvata: logo, prostorno obeležavanje maloprodajnih objekata, promotivni materijal, izgled vebsajta, poslovnu dokumentaciju, radne i poslovne uniforme, itd.