Grand Deluxe, Samo za odabrane

  • Zadatak
    Kompanija Grand Prom, lider u segmentu tradicionalne kafe, kao odgovor na zahteve tržišta u svoj portfolio uvodi Premium kafu. Ulazak u premium segmet zahtevao je razvoj novog brenda koji bi bio namenjen potrošačima koje vole glamur, imaju istančan i prefinjen ukus i koji su spremni da izdvoje više novca za vrhunski kvalitet. Koncept identiteta i dizajna novog brenda trebalo bi da bude sofisticiran i da privuče pažnju potrošača koji tradicionalnu kafu doživljavaju kao “zastareli prozivod”. 
     
    Rešenje
    Mistična, zavodljiva, luksuzna, markantna... Svojim elegantnim identitetom, imenom i prikazom proizvoda, ovaj brend direktno komunicira svoje ključne vrednosti prema odabranim potrošačima. Dizajn u kome dominiraju crna i zlatna boja odiše luksuzom i prefinjenošću. Pored grafičkog dizajna, sofisticiran i premium izgled postignut je i odabirom materijala i završne produkcije. Ovakvim rešenjem dizajna razvijena je dobra platforma za povezivanje sa ostalim premium proizvodima i co-branding. Grand DeLuxe samo za odabrane...