Home Center

  • Svest o značaju Signage & Wayfinding sistema za uspešan rad jednog prodajnog objekta, kao i o uticaju dobre implementacije brendinga kroz taj sistem na razvoj brenda, jača i na domaćem tržištu. Jedan od trgovaca koji se odlučio da ovaj sistem podigne na jedan viši nivo je Home Center. Unibrand projekat pobedio je na konkursu za idejno rešenje i razradu sistema obeležavanja i usmeravanja za Home Centar objekat na lokaciji Bulevar Vojvode Mišića, kod Beogradskog sajma.
     
     

    Identitetu Home Centra pridodat je komplementarni sistem grafika (brand device) koji osim funkcije da obeleži asortiman u prostoru, vrši i funkciju ukrašavanja i stilskog ujednačavanja svih oznaka i grafika.
     
     

    Unisign, deo Unibrand grupe specijalizovan za projektovanje i izvođenje Signage & Wayfinding sistema, učestvovao je u izvođenju radova.
    Rezultat je jedan prijatan i funkcionalan prodajni enterijer koji doprinosi lepom doživljaju kupovine i lakom snalaženju u širokom asortimanu proizvoda koje Home Center nudi. Realizacijom ovog projekata i nadgradnjom brend identiteta Home Centra učinjen je važan korak ga dodatnom pozicioniraju ovog prodajnog brenda na tržištu i otvoren put ka njegovoj daljoj uzlaznoj liniji.