Hyperoptic, Internet za budućnost

  • Moderne tehnologije prožimaju skoro svaki aspekt naših života. Njihova hladna i “stručna” priroda predstavlja izazov za svakog ko pokuša da korisnicima približi benefite tih tehnologija kroz vizuelni identitet.
     
    Takav zadatak predstavljen je pred naš tim od strane menadžmenta kompanije Hyperoptic, vodećeg britanskog provajdera super brzog internet. Cilj zadatka bio je razvoj i unapređenje brend i grafičkih standarda ove kompanije.
     
     
     
    Postojeća pozicija brenda Hyperoptic dalje je razvijena kroz definisanje suštine brenda, fokusa na ciljne grupe, tona i stila komunikacija. Dodali smo brendu vedriju i optimističnu nijansu koja je imala za cilj da motiviše I oplemeni, kako zaposlene u kompaniji, tako i potencijalne korisnike.
     
     
    U grafičkom smislu deo postojećeg identiteta, tzv. brand device doživeo je transformaciju i poprimio dinamičniji i savremeniji izgled. Uz pomoć ove grafike komuniciran je čitav spektar pogodnosti koje Hyperoptic internet nudi kroz specijalne ikone svojstvene samo ovom brendu, označavajući konkretne aktivnosti u kojima korisnik može da uživa uz super brzi internet.
     
    Razvijen je i kompletan set kolaterala i postavljen osnov za komuniciranje sa ciljnim grupama putem definisanja layout-a za različite kanale komunikacija – oglašavanje, BTL, direktni marketing.
     
     
     
    Rezultat je jedan kompleksni priručnik koji daje izričit smer kako da se stilski, tekstualno i vizuelno uobliče sve komunikacije, bile one B2B ili B2C.