Jugopetrol Kampanja 70 godina zajedno na putu

  • "70 godina zajedno na putu" je slogan kojim crnogorska kompanija Jugopetrol AD slavi 70 godina postojanja, dok u isto vreme slavi i 15 godina od pripajanja velikoj i uspešnoj internacionalnoj porodici Hellenic Petroleum. Proslava ovog jubileja propraćena je korporativnom kampanjom u medijima, kao i posebnom kampanjom u vidu nagradne igre za verne potrošače. Obe kampanje imale su za cilj da promovišu dugogodišnje iskustvo, tradiciju i kvalitet proizvoda i usluga koje ova kompanija nudi. Jačanje pozitivnog imidža u javnosti imalo je zadatak da privuče nove korisnike, a da ojača lojalnost i privrženost kod postojećih.
     
     
    U svim svojim segmentima, neprekidno napajanje energijom omogućava lakši i kvalitetniji život. Jugopetrol AD već 70 godina brine o svojim potrošačima sa posvećenošću, što je ujedno i bila inspiracija za kreativna rešenja. Korporativna kampanja je obuhvatala igrani TV spot, OOH i digitalna rešenja, kao i reklamne materijale na samim mestima prodaje, benzinskim stanicama.
     
     
    Nagradna igra u čast jubileja zamišljena je u trajanju od 70 dana. Svakodnevno, svi korisnici koji sipaju gorivo na EKO pumpama u vrednosti od najmanje 7 EUR mogli su da učestvuju u igri i nominuju se za finalno izvlačenje sedamdesetog dana. Izvučeno je 70 dobitnika vaučera za gorivo u vrednosti od po 70 EUR po vaučeru. Najsrećniji dobitnik osvojio je glavnu nagradu, automobil. Za ovu kampanju, Unibrand je razvio animirani TV spot, POS materijale kao i rešenja za digitalne kanale komunikacije.
     
     
    Rad na ovom projektu bio je veoma inspirativan za naš tim, kako sa kreativnog tako i sa produkcionog aspekta. Velika i ozbiljna kompanija kao što je Jugopetrol AD je zaista bila "Energija koja pokreće", te su iz te sinergije proizašla i upečatljiva kreativna rešenja.