29.3.2016.

Konferencija #Izazov 2016

Na konferenciji #Izazov 2016 održanoj tokom marta u Beogradu, Unibrand tim je održao radionicu na temu esencijalizma, aktuelnog trenda u dizajnu koji nalaže korišćenje samo onih elemenata koji se smatraju suštinskim (essential) za prenošenje informacije o nekom proizvodu ili usluzi.
Za razliku od minimalizma, gde je cilj upotrebiti što manje elemenata, u esencijalizmu takva stroga ograničenja ne postoje. Suštinskim se smatra sve ono što odražava duh samog brenda, a dozvoljena je upotreba grafičkih elemenata u cilju estetskog uobličavanja svih njegovih pojavnih oblika (identitet, ambalaža, komunikacije, prodajno okruženje). Cilj ovog pravca je da pruži iskrenu i jasnu informaciju i da sam brend učini uočljivim u moru komunikacija kojima smo svaki dan okruženi. Moderatori radionice bili su kreativni direktor Đorđe Lašić, direktorka klijent servisa Nataša Marinković i Senka Ursulov, naša mlada nada trenutno na praksi u Account sektoru.