MINI HOME, Vizuelni identitet, PL i brendiranje enterijera

  • U okviru promene vlasništva i restruktuiranja kompanije Home Centar i promene imena u Home Plus, kompanija je odlučila da tržištu ponudi i jedan nov format – prodavnice Mini Home.

    Ovaj format u svom asortimanu nudi širok izbor pristupačnih predmeta: selekciju iz asortimana Home Plus marketa, predmete namenjene za kućnu upotrebu ili poklon, kao i široku liniju tekstilnih proizvoda pod sopstvenim brendom.

    Unibrand je za potrebe ovog lanca razvio vizuelni identitet brenda Mini Home, dizajn etiketa za različite proizvode iz asortimana privatne robne marke, a kao poseban projekat osmišljen je sistem obeležavanja i brendiranja prodajnih prostora, prvi put implementiran u prodajnom objektu u okviru tržnog centra Delta City.

    Jasan i upečatljiv brending u snažnoj i optimističnoj crvenoj boji privlači pažnju kupaca, a svojim izgledom prilagođen je neformalnom stilu ciljne grupe kojoj se ovaj brend obraća svojom paletom proizvoda.