Moritz Eis, Projekat brendiranja

  • Zadatak
    Zadatak agencije Unibrand bio je brendiranje sladoledionice Moritz Eis, prve radnje takvog tipa u Beogradu. Izazov sa kojim smo se susreli je bio predstavljanje potpuno novog doživljaja i koncepcije sladoleda potrošačima. Kreiranjem Moritz Eis brand book-a, definisali smo komunikacione i vizuelne standarde za dizajn ambalaže, unutrašnji i spoljašnji signage i ostale promotivne elemente.
     
    Rešenje
    Za primenu vizuelnog identiteta na različite vidove komunikacije kao što su brendiranje prostora, ambalaža, flajeri, website i sl. bilo je potrebno postojeći logo, sveden i elegantan, utopliti dodatnim grafičkim elementima kao što su različiti paterni. Vesele šare u boji šljive koja simbolizuje magiju i misteriju, unele su svežinu u vizuelni identitet brenda. Prirodnost, otvorenost i transparentnost prožimaju se kroz sve elemente vizuelne komunikacije. Sam flagship store, jednostavan i sveden sa dominantno belom bojom, osvežili smo interesantnim signage-om kao i veselim paternima primenjenim na pakovanja za mali i veliki sladoled, uniforme za zaposlene i meni sladoleda.