Paxamama, oaza zdravlja iz sokovnika

  • Brz način života diktira i naše navike u ishrani pa tako poslednjih godina sokovi od sveže ceđenog voća i povrća postaju sve popularniji. Kada naš organizam ima potrebu za brzim okrepljenjem, dovoljno je da skoknemo do zelene pijace ili do nekog juice bara i nateramo sebe da zdrave navike postanu deo našeg svakodnevnog života. Sveže ceđeni sokovi se brzo prave i predstavljaju oazu zdravlja u jednoj čaši - dobro izbalansirana kombinacija različitih vitamina i minerala, koja se lako resorbuje u organizmu.
     
     
    Brend Paxamama iz Barselone pred nas je postavio zadatak osmišljavanja vizuelnog identiteta za liniju sveže ceđenih sokova i juice bar. Naša zamisao bila je da na atraktivan način povežemo lepotu i harmoniju prirodnih boja samih sokova sa kvalitetom i svrsishodnošću proizvoda. Zeleno drvo sa korenom u logotipu brenda jasna je asocijacija na drvo života i dugovečnosti. Vizuelni identitet ima za cilj da snažno komunicira duh i kvalitet brenda, te postane prepoznatljiv u svesti potrošača kao brend zdravih i prirodnih prozvoda.