Porto Montenegro, AM/PM Store

  • Zadatak
    Zadatak agencije je bio da kreira i razvije brend identitet prodavnice AM/PM koji bi bio u skladu sa konceptom destinacije i brend platforme projekta Porto Montenegro u Tivtu (www.portomontenegro.com). Želja klijenta je bila da dobije sofisticiran, luksuzan ali ne i pretenciozan koncept koji u svemu oslikava duh i karakteristike podneblja. Pored brend identiteta, Unibrand je bio zadužen i za dizajn enterijera, ambalaže, modnih detalja, papirne galanterije i promo predmeta.
     
    Rešenje
    Primarno za razvoj brend identiteta bilo je da oslikava pomorsku atmosferu. Kao inspiraciju izabrali smo nautičke elemente kao što su kompas, merni instrumenti, satovi... Upotrebljena je morsko-plava boja, kao i detalj koji predstavlja iglu kompasa. Enterijer je osmišljen u saradnji sa Ping-Pong studijom iz Beograda uz korišćenje prirodnih i recikliranih materijala koji daju toplinu celom lokalu. Posebna pažnja je posvećena dizajnu pakovanja za set priprodnih proizvoda lokalnih proizvođača iz Boke i Crne Gore, ručno pravljenih svezaka, modnih detalja i sl. U prodaji su i knjige, fotografije i reprodukcije gravira sa motivima iz Crne Gore uz ponudu pića i poslastica iz lokalne ponude.