Soko Štark, Redizajn brend ikone, Najlepše želje

  • Zadatak
    Ono što su Milka i Nestle za globalno tržište to su Najlepše želje sa tržište Srbije. Nezaboravan ukus čokolade iz našeg detinjstva učinile su da Najlepše želje nose titulu ikoničnog brenda. Međutim, i pored velike prepoznatljivosti, nedovoljno praćenje trendova na tržištu kao i slabo prisustvo marketing aktivnosti doveli su do značajnog pada prodaje i gubitka tržišne pozicije. Zadatak agencije Unibrand bio je da novim, podmlađenim i osveženim identitetom ponovo udahne život Najlepšim željama.
     
    Rešenje
    Obzirom na izuzetno visoku prepoznatljivost brenda i njegovih osnovnih grafičkih elemenata bilo je neophodno naći pravu meru kako se promenama ne bi dodatno ugrozila pozicija Najlepših želja. Tim Unibranda odlučio je da restilizuje sve osnovne grafičke elemente, kao i da donekle poštuje njihov postojeći raspored. Uveden je i brand device kao osovni element harmonizacije unutar proizvodnog portfolija, kao i novi savremeni prikaz proizvoda. Lansiran je potpuno novi, podmlađeni imidž koji nije ugrozio prepoznatljivost brenda.