Sunstone Residences Razvoj vizuelnog identiteta, dizajn brošure i veb sajt

  • U Crnoj Gori, u prelepom miločerskom zalivu, niče nov turističko-stambeni kompleks luksuzne kategorije tipa kondo hotel. U pitanju je specijalna kategorija hotela koja nudi vlasnicima apartmana mogućnost da uživaju u brojnim prednostima i uslugama koje jedan klasičan hotel pruža.
     
    Zbog svog položaja, odlika ciljne grupe, materijala gradnje i poruke koju želi da prenese, kompleks je poneo ime Sunstone Residences.
     
    Zadatak Unibranda je bio da kreiramo jedan jak, upečatljiv identitet koji će jasno preneti posebnost i stil samog kompleksa i izdiferencirati ovaj objekat u odnosu na konkurenciju, kako na svom tržištu tako i šire. Inspiracija za razvoj kreativnog koncepta potekla je iz simbolike sunčevog kamena (Sunstone), poludragog kristala za koji se veruje da donosi sreću, pojačava vitalnost i optimizam. Ornamentalni stil identiteta u potpunosti dočarava elegantan i premium karakter ovog objekta.
     
     
    U okviru projekta razvoja prezentacionih i prodajnih materijala, Unibrand tim postavio je strukturu i sadržaj brošure čija je primarna svrha da upozna i informiše potencijalne kupce o samom kompleksu, a kroz set lifestyle fotografija, arhitektonskih prikaza i rendera vizuelno dočara objekat i njegov prirodan i ugodan ambijent. Brošura je urađena po najvišim standardima, sa prefinjenom doradom, te tako prenosi suštinu i karakter kompleksa.
    Ti sadržaji, u svedenijoj meri, potencijalnim kupcima dostupni su i putem internet prezentacije čiji je cilj da zagolica maštu i dočara lepote i prednosti boravka u ovom mestu i u ovom kompleksu.
     
     
     
     
    Dalji razvoj projekta podrazumeva rad na osmišljavanju sistema oznaka i putokaza (Signage & Wayfinding) celog objekta, što obuhvata dizajn, projektovanje, proizvodnju i montažu svih signage elemenata, a sa osnovnim ciljevima – da identitet objekta prenese u sam prostor i da svim posetiocima omogući lako snalaženje i uživanje u kompleksu.