Banca Intesa, Intesa frendi

Zadatak
Banca Intesa kao vodeća banka na tržištu Srbije i prva banka na tržištu platnih kartica prepoznala je važnost zadovoljnih potrošača i odlučila da razvije lojalti program za sve svoje korisnike kreditnih kartica, putem koga omogućava ostvarivanje popusta i različitih benefita prilikom kupovine. Zadatak agencije Unibrand bio je razvoj brend platforme koja treba da bude u skladu sa postojećim brend imidžom i identitetom banke Intesa i koja treba uspešno da lansira i pozicionira novi program banke. Razvoj brend platforme obuhvatao je razvoj brend identiteta, stila i tona komunikacije, kao i postavljanje kreativnog koncepta kampanje.
 
Rešenje
Naslanjajući se na vrednosti i poslovne principe banke Intesa koji promovišu optimizam i uvek su okrenuti ka potrošaču, kao i na funkcionalnim karakteristikama samog programa, agencija Unibrand je razvoj brend platforme bazirala na konceptu prijateljstva. Na ideji da život ne može da prođe bez prijatelja i da su prijatelji oni koji su nam uvek tu. Platne kartice banke Intesa sa svojim popustima i benefitima predstavljaju prijatelja pri svakoj kupovini. Stoga je i sam lojalti programa dobio naziv Intesa Frendi. Pored pozitivnih emocija koje budi reč prijateljstvo, samo ime i identitet predstavljeni su na dosta topao i veseo način. Korišćenje jakih i vibrantnih boja, razvoj veoma dinamičnog brand device-a i duhovita komunikacija "smekšali" su odnos korisnika prema platnim karticama i pozicionirali banku Intesa kao banku sa kojom ste uvek na dobitku.
PrethodniEurojet, Razvoj brand strategije
SledećiDelta Real Estate, Delta Planet Redizajn brend identiteta