Delta Real Estate, Delta Planet

Zadatak
U cilju promocije šoping-mola Delta Planet i privlačenja potencijalnih partnera i zakupaca, kao i izgradnje efikasnog brend imidža, Unibrand je bio zadužen za redizajn vizuelnog identiteta i kreiranje prodajne brošure Delta Planet.
 
Rešenje
Novi vizuelni identitet Delta Planeta osmišljen je tako da na adekvatan način oslikava njegovu jedinstvenost, atraktivnost i grandioznost. Simbol planete, sačinjen od fluidnih oblika koji sugerišu bogatsvo sadržaja, i tirkizno plava boja koja simboliše prostranstvo, ukazuju na pristupačnost, otvorenost i vedrinu budućeg šoping mola. Delta Planet brošura ima ključnu ulogu kada su u pitanju marketinški i prodajni ciljevi i kreirana je sa ciljem promovisanja šoping-mola i privlačenja partnera i zakupaca. Stoga smo u dizajnu primat dali prikazu atraktivnih fotografija i preglednih mapa koje pružaju detaljne informacije o izgledu, sadržaju i pristupu objektu, dok je materijal upotpunjen animacijom koja se preuzima očitavanjem QR koda.
PrethodniBig Cee šoping centar, Vizuelni identitet i komunikacija
SledećiGalerija podova, Redizajn vizuelnog identiteta