Galerija podova, G studio
Zadatak
Nakon što je novi vizuelni identitet „Galerije podova“ uspešno primenjen, Kompanija je odlučila da u svom portfoliju ponudi novi brend, koji će pokrivati dodatne proizvode i usluge kada su u pitanju podovi (premijum usluge). Zadatak agencije je ovoga puta bio da osmisli naziv za novi brend, da arhitektonski reši prodajni prostor i vizuelni identitet brenda kao i njegovu primenu u zadatom prodajnom prostoru.
Rešenje
Osnovne odlike novog brenda jesu vrhunski kvalitet i sofisticiranost usluge koja se kupcima nudi prilikom prodaje i opremanja prostora. Način prodaje je eksponatski i brend je dobio naziv „G studio“, a njegov vizuelni identitet proistekao je iz novog identiteta „Galerije podova“. Veza između dva brenda uočava se u istovetnom znaku logotipa, s tim što je u slučaju „G studija“ tipografija, kao i upotreba boja u prostoru i komunikaciji, sofisticiranija i svedenija. Vizuelni identetit „G studija“ i njegova primena u komunikaciji i prostoru prikazani su u brand-booku.