Redizajn brend ikone

Ono što su Milka i Nestle za globalno tržište to su Najlepše želje za tržište Srbije. Radeći za omiljeni brend generacija kreiralismonovo pakovanje koje u sebi nosi ono najvrednije - nezaboravan ukus čokolade iz našeg detinjstva.

SOKO ŠTARK NAJLEPŠE ŽELJE

Tokom dugogodišnje saradnje sa Soko Štarkom realizovali smo mnoge značajne projekte, a jedan od onih u kojem smo posebno uživali je redizajn ikoničnog brenda Najlepše želje. Iako su je potrošači još uvek doživljavali kao autentični brend i kao jednog od lidera u kategoriji, nedovoljno praćenje trendova na tržištu i marketinških aktivnosti doveli su do značajnog pada prodaje i gubitka tržišne pozicije. Naš zadatak bio je da podmlađenim i osveženim identitetom ponovo udahnemo život Najlepšim željama, i ističući svaki aspekt jedistvenog nasleđa brenda i potvrdimo njegov ikonični status.

S obzirom na izuzetnu poznatost brenda i njegovih osnovnih grafičkih elemenata, redizajn pakovanja je uneo značajne novine uz puno poštovanje svih karakteristika koje ovaj voljeni brend čine prepoznatljivim. Uveden je i brand device kao osnovni element harmonizacije unutar proizvodnog portfolija, kao i novi savremeni prikaz proizvoda. Savremena brend arhitektura i pročišćen dizajn pakovanja poboljšali su vizuelno pristustvo na mestu prodaje i komunikaciju sa potrošačima, otvorivši put za uvođenje novih ukusa, prozivoda i formata.

PrethodniZa one koji biraju
SledećiWe are familiy!